2020.08.14
Az augusztus 20-i nemzeti ünnep miatt módosul a nyitvatartási rend a kormányablakokban és az okmányirodákban.
2020.06.09
Az időpontfoglaló-rendszer tökéletesítésével, az ügyintézők képzésével és kormányablakbuszok „bevetésével” is készülnek a kormányablakok a járványhelyzet enyhülésével járó nagyobb forgalomra – közölte a Miniszterelnökség kormányablakokért felelős miniszteri biztosa kedden Szegeden.
2020.04.23
A Székesfehérvári Járási Hivatal Polgárdiban – a Batthyány utca 132. sz. alatt – működő kormányablaka május 4-étől újra fogadja az ügyfeleket.
2020.02.17
A siketek és nagyothallók számára a jelnyelvi szolgáltatást nyújtó Kontakt biztosítja a hozzáférést a szolgáltatásokhoz.
2019.10.03
Az önkormányzati választások hétvégéjén rendkívüli nyitvatartási rend lesz érvényben a kormányablakkal, okmányirodával rendelkező településeken.
2019.05.15
Annak érdekében, hogy minden választásra jogosult szavazhasson, az Európai Parlamenti választások hétvégéjén rendkívüli nyitvatartási rend lesz érvényben a kormányablakkal, okmányirodával rendelkező településeken.
2018.07.20
Július 23-án a székesfehérvári Koch László utcában, július 27-én a Polgárdiban, augusztus 1-jén pedig az Adonyban működő kormányablakban lesz egy-egy napos ügyfélfogadási szünet – erről tájékoztat a Fejér Megyei Kormányhivatal.
2018.06.15
Június 18-tól megváltozik az időpontja a Fejér Megyei Kormányhivatal Székesfehérvári Járási Hivatala Családtámogatási és Társadalombiztosítási Főosztályunk által biztosított ügyfélszolgálatnak a Móri Kormányablakban.
2018.04.09
Az Ercsi Okmányiroda kormányablakká alakításával kapcsolatos informatikai munkák, valamint a költözés miatt a Martonvásári Járási Hivatal Ercsi Okmányirodájában (Ercsi, Fő utca 20.) az ügyintézés 2018. április 12-én és 13-án szünetel.
2018.02.28
Csak érvényes személyi okmányokkal szavazhatunk április 8-án. Meghosszabbítják a kormányablakok nyitva tartási idejét az országgyűlési képviselők 2018. évi választásával összefüggésben, április 6. és április 8. között.
2018.01.21
A Fejér Megyei Kormányhivatal négy kormányablakában is ügyfélszolgálatot létesített a Nemzeti Adó- és Vámhivatal január 3-tól. Az új szolgáltatásokról sajtótájékoztatón számoltak be Móron.
2017.11.13
2017. november 14-én kedden karbantartási munkák miatt szünetelteti az ügyfélfogadást.
2016.09.29
A kormányablakok az egész országban, így Fejér megyében is ügyeleti rendet tartanak a hétvégén, hogy a vasárnapi népszavazásra biztosan mindenkinek legyen érvényes személyi okmánya.
2020.07.08
A Fejér Megyei Kormányhivatal négy kormányablaka karbantartási munkálatok miatt egy-egy júliusi és egy-egy augusztusi napon zárva tart.
2020.05.16
A védelmi intézkedések betartása mellett fokozatosan bővül a személyes ügyintézés lehetősége a közigazgatásban. A veszélyhelyzet ideje alatt lejárt okmányok cseréje esetében vidéken – tehát Budapesten és Pest megyén kívül – nem kötelező előzetesen időpontot kérni, a kormányablakkal nem rendelkező településeken pedig ismét szolgálatba állnak a mobilizált ügyfélszolgálatok. A foglalkoztatási ügyfélszolgálatok az ország teljes területén időpontfoglalás nélkül is fogadják ügyfeleiket.
2020.03.19
A koronavírus terjedésének megakadályozása érdekében 2020. március 18-tól csak előzetes időpontfoglalással érkező ügyfeleket fogadnak a kormányablakok, okmányirodák, és minden egyéb kormányhivatali ügyfélszolgálat, továbbá a Mobilizált Kormányablak Ügyfélszolgálatok („KAB buszok”) ügyfélfogadása határozatlan ideig szünetel. Ha elfelejtette az elektronikus ügyintézéshez szükséges Ügyfélkapu azonosítóját, az ingyenesen hívható Kormányzati Ügyfélvonal (1818) munkatársai segítenek.
2019.12.19
Bizalomra épülő, hatékony és gyors közigazgatást szeretne a kormány – mondta a Miniszterelnökség közszolgálatért felelős államtitkára a kormányablakok legújabb mobilapplikációs fejlesztését bemutató keddi budapesti sajtótájékoztatóján.
2019.08.08
A kormányablakok és okmányirodák munkatársai augusztus 9-én, pénteken a hétfői nyitvatartás szerint, augusztus 10-én, szombaton pedig 8 órától 14 óráig állnak az ügyfelek rendelkezésére.
2018.12.18
Ünnepélyes keretek között adták át pénteken Fejér megye tizennegyedik kormányablakát a székesfehérvári vasútállomáson, ahol százötvenkét négyzetméteren hat ügyfélpult és egy fotófülke várja az ügyfeleket akadálymentes megközelítési lehetőséggel. Megnyitásával enyhülni fog a belvárosi kormányablakok leterheltsége, ezáltal ott is gyorsulnak az ügyintézési folyamatok.
2018.07.11
A Gárdonyi Járási Hivatal helyi kormányablakában (Gárdony, Szabadság u. 20-22.) július 18-án, szerdán az infokommunikációs eszközök karbantartását végzik.
2018.05.10
A kormányablakok informatikai eszközei üzemeltetését végző szolgáltató NISZ Zrt. szakemberei karbantartási munkákat végeznek Fejér megyében, több helyszínen.
2018.04.06
A Fejér Megyei Kormányhivatal tervezett áramszünet miatt jövő szerdán nem tart ügyfélfogadást a polgárdi kormányablakban.
2018.02.01
2018. január 1-jétől a kormányablak általános kérelembefogadó helyként is működik.
2017.12.22
2018. január 3-ától Enyingen, Gárdonyban, Móron és Martonvásáron is lehetősége lesz a megyében élőknek, hogy a Fejér Megyei Kormányhivatal kormányablakaiban intézzék adóügyeiket.
2017.03.10
A korábbi gyakorlattól eltérően megváltoztak a taj-kártya, EU-kártya, valamint a családok otthonteremtési kedvezményének, illetve otthonteremtési kamattámogatás (csok) igénybevételéhez szükséges hatósági bizonyítvány kiállítására vonatkozó illetékességi szabályok.