2020.10.01, Csütörtök

Kormányablak

Felkészülnek a kormányablakok a nagyobb ügyfélforgalomra

2020.06.09

Aktuális

Az időpontfoglaló-rendszer tökéletesítésével, az ügyintézők képzésével és kormányablakbuszok „bevetésével” is készülnek a kormányablakok a járványhelyzet enyhülésével járó nagyobb forgalomra – közölte a Miniszterelnökség kormányablakokért felelős miniszteri biztosa kedden Szegeden.

Május 4-től ismét intézhetők az ügyek a polgárdi kormányablakban

2020.04.23

Aktuális

A Székesfehérvári Járási Hivatal Polgárdiban – a Batthyány utca 132. sz. alatt – működő kormányablaka május 4-étől újra fogadja az ügyfeleket.

Májusra minden okmányirodában és kormányablakban lesz jelnyelvi szolgáltatás

2020.02.17

Országos hírek

A siketek és nagyothallók számára a jelnyelvi szolgáltatást nyújtó Kontakt biztosítja a hozzáférést a szolgáltatásokhoz.

Rendkívüli nyitvatartás az önkormányzati választások hétvégéjén

2019.10.03

Aktuális

Az önkormányzati választások hétvégéjén rendkívüli nyitvatartási rend lesz érvényben a kormányablakkal, okmányirodával rendelkező településeken.

Rendkívüli nyitvatartás lesz az EP-választás hétvégéjén a kormányablakokban

2019.05.15

Aktuális

Annak érdekében, hogy minden választásra jogosult szavazhasson, az Európai Parlamenti választások hétvégéjén rendkívüli nyitvatartási rend lesz érvényben a kormányablakkal, okmányirodával rendelkező településeken.

Egy-egy nap szünet lesz Fejér megye több kormányablakában

2018.07.20

Július 23-án a székesfehérvári Koch László utcában, július 27-én a Polgárdiban, augusztus 1-jén pedig az Adonyban működő kormányablakban lesz egy-egy napos ügyfélfogadási szünet – erről tájékoztat a Fejér Megyei Kormányhivatal.

Megváltozik a családtámogatási osztály móri ügyfélszolgálatának időpontja

2018.06.15

Aktuális

Június 18-tól megváltozik az időpontja a Fejér Megyei Kormányhivatal Székesfehérvári Járási Hivatala Családtámogatási és Társadalombiztosítási Főosztályunk által biztosított ügyfélszolgálatnak a Móri Kormányablakban.

Költözés miatt szünetel az ercsi kormányablakban az ügyfélfogadás

2018.04.09

Az Ercsi Okmányiroda kormányablakká alakításával kapcsolatos informatikai munkák, valamint a költözés miatt a Martonvásári Járási Hivatal Ercsi Okmányirodájában (Ercsi, Fő utca 20.) az ügyintézés 2018. április 12-én és 13-án szünetel.

Tájékoztató a kormányablakok meghosszabbított nyitva tartási idejéről

2018.02.28

Csak érvényes személyi okmányokkal szavazhatunk április 8-án. Meghosszabbítják a kormányablakok nyitva tartási idejét az országgyűlési képviselők 2018. évi választásával összefüggésben, április 6. és április 8. között.

Adóhivatali ügyfélszolgálatok nyílnak a Fejér megyei kormányablakokban

2018.01.21

A Fejér Megyei Kormányhivatal négy kormányablakában is ügyfélszolgálatot létesített a Nemzeti Adó- és Vámhivatal január 3-tól. Az új szolgáltatásokról sajtótájékoztatón számoltak be Móron.

Szünetel az ügyfélfogadás a székesfehérvári kormányablakban

2017.11.13

2017. november 14-én kedden karbantartási munkák miatt szünetelteti az ügyfélfogadást.

A hétvégén is lehet személyit és lakcímkártyát csináltatni

2016.09.29

A kormányablakok az egész országban, így Fejér megyében is ügyeleti rendet tartanak a hétvégén, hogy a vasárnapi népszavazásra biztosan mindenkinek legyen érvényes személyi okmánya.

Időpontfoglalás nélkül is lehet okmányügyeket intézni a vidéki kormányablakokban

2020.05.16

Aktuális

A védelmi intézkedések betartása mellett fokozatosan bővül a személyes ügyintézés lehetősége a közigazgatásban. A veszélyhelyzet ideje alatt lejárt okmányok cseréje esetében vidéken – tehát Budapesten és Pest megyén kívül – nem kötelező előzetesen időpontot kérni, a kormányablakkal nem rendelkező településeken pedig ismét szolgálatba állnak a mobilizált ügyfélszolgálatok. A foglalkoztatási ügyfélszolgálatok az ország teljes területén időpontfoglalás nélkül is fogadják ügyfeleiket.

Kizárólag időpontfoglalással történik az ügyintézés a kormányhivatali ügyfélszolgálatokon

2020.03.19

Aktuális

A koronavírus terjedésének megakadályozása érdekében 2020. március 18-tól csak előzetes időpontfoglalással érkező ügyfeleket fogadnak a kormányablakok, okmányirodák, és minden egyéb kormányhivatali ügyfélszolgálat, továbbá a Mobilizált Kormányablak Ügyfélszolgálatok („KAB buszok”) ügyfélfogadása határozatlan ideig szünetel. Ha elfelejtette az elektronikus ügyintézéshez szükséges Ügyfélkapu azonosítóját, az ingyenesen hívható Kormányzati Ügyfélvonal (1818) munkatársai segítenek.

Új mobilapp segíti a kormányablakos ügyintézést

2019.12.19

Aktuális

Bizalomra épülő, hatékony és gyors közigazgatást szeretne a kormány – mondta a Miniszterelnökség közszolgálatért felelős államtitkára a kormányablakok legújabb mobilapplikációs fejlesztését bemutató keddi budapesti sajtótájékoztatóján.

Szombaton is nyitva lesznek a kormányablakok

2019.08.08

Aktuális

A kormányablakok és okmányirodák munkatársai augusztus 9-én, pénteken a hétfői nyitvatartás szerint, augusztus 10-én, szombaton pedig 8 órától 14 óráig állnak az ügyfelek rendelkezésére.

A székesfehérvári vasútállomáson adták át Fejér megye tizennegyedik kormányablakát

2018.12.18

Ünnepélyes keretek között adták át pénteken Fejér megye tizennegyedik kormányablakát a székesfehérvári vasútállomáson, ahol százötvenkét négyzetméteren hat ügyfélpult és egy fotófülke várja az ügyfeleket akadálymentes megközelítési lehetőséggel. Megnyitásával enyhülni fog a belvárosi kormányablakok leterheltsége, ezáltal ott is gyorsulnak az ügyintézési folyamatok.

Egy nap szünet a gárdonyi kormányablakban

2018.07.11

A Gárdonyi Járási Hivatal helyi kormányablakában (Gárdony, Szabadság u. 20-22.) július 18-án, szerdán az infokommunikációs eszközök karbantartását végzik.

Egy-egy nap szünetel két Fejér megyei kormányablak

2018.05.10

A kormányablakok informatikai eszközei üzemeltetését végző szolgáltató NISZ Zrt. szakemberei karbantartási munkákat végeznek Fejér megyében, több helyszínen.

Szünetel az ügyfélfogadás 2018. április 11-én Polgárdiban

2018.04.06

A Fejér Megyei Kormányhivatal tervezett áramszünet miatt jövő szerdán nem tart ügyfélfogadást a polgárdi kormányablakban.

Tájékoztatás a kormányablakokban be nem nyújtható kérelmekről

2018.02.01

2018. január 1-jétől a kormányablak általános kérelembefogadó helyként is működik.

Fejér megyében egyszerre négy kormányablakban nyílik NAV ügyfélszolgálat

2017.12.22

2018. január 3-ától Enyingen, Gárdonyban, Móron és Martonvásáron is lehetősége lesz a megyében élőknek, hogy a Fejér Megyei Kormányhivatal kormányablakaiban intézzék adóügyeiket.

Fejér megyében élőknek állít ki hatósági bizonyítványt a járási hivatal

2017.03.10

A korábbi gyakorlattól eltérően megváltoztak a taj-kártya, EU-kártya, valamint a családok otthonteremtési kedvezményének, illetve otthonteremtési kamattámogatás (csok) igénybevételéhez szükséges hatósági bizonyítvány kiállítására vonatkozó illetékességi szabályok.