Automatizált, alkalmazottak nélküli, a nap 24 órájában elérhető Takarék Smart Point bankfiókot nyitott szerdán a Takarék-csoport a Fejér megyei Alcsútdobozon, a létesítményt a B3 Takarék üzemelteti - közölte a Takarék Bank szerdán.
A közlemény szerint az automatizált bankfiókban nemcsak a pénzügyeiket intézhetik az ügyfelek - készpénz ki- és befizetés ATM-en keresztül, személyikölcsön-igénylés leadása -, hanem részben postai szolgáltatásokat is lebonyolíthatnak, csomagokat küldhetnek és fogadhatnak, közüzemi számlákat fizethetnek be, és fogadhatnak szerencsejátékon. A tájékoztatás szerint a nyitás után az első két hónapban az ügyfeleknek a fiókban segítenek majd a technikai eszközök használatában.
A helyiségben nagy felületű élőmohafal tisztítja a levegőt, a bejárat előtt pedig napelemes padon tölthetik az ügyfelek mobiltelefonjaikat és elektromos autóikat.
Arról is beszámoltak, hogy az első hónapok tapasztalatai alapján döntenek a szükséges változtatásokról, valamint az újabb innovatív szolgáltatások bevezetéséről. A tervek között szerepel, hogy a fejlesztés második szakaszát követően már a skype-os ügyintézés is lehetővé válik, illetve mobilapplikáción keresztül is lehet majd időpontot egyeztetni.
A közlemény idézi Vida Józsefet, a Takarékbank elnök-vezérigazgatóját, aki az automatizált bankfiók ünnepélyes átadásakor kifejtette: a csoport arra törekszik, hogy az ügyfelek számára elérhetővé váljanak a magas színvonalú banki szolgáltatások, függetlenül attól, hogy nagy városokban vagy kisebb vidéki településen élnek.
A következő automatizált bankfiók Budapesten nyílik - közölték.
Bár harminchárom évet töltött el egy munkahelyen és nem gondolkodott a váltáson, a Paks II. projekt mégis elcsábította Bohus Róbertet, aki úgy gondolja: ennek a beruházásnak olyan nívója, hírneve van, amiért érdemes volt ezt a lépést megtenni. A cég programelem-felelőse tapasztalt projektmenedzserként került márciusban a két új blokk létesítését koordináló társasághoz.