A fenntarthatóság jegyében dolgozó, fiatalos piacon aktív CANPACK-kel működik együtt a magyar Font borászat.
Mint arról tavalyi interjúnkban beszámoltunk, a Font Borászat szerint az életvitelünk változását a boraink kiszerelésének is követnie kell. Ennek jegyében elérhető a FONT SECCO – divatos alumínium dobozos kiszerelésben és a cég népszerű boraira alapozva.
Most a The Drinks Business nevű nemzetközi ágazati szaklap közölte: a fenntarthatóságot különösen hangsúlyozó, európai Canpack csomagolóvállalat szofisztikált matt kiszerelésében lesz elérhető a FONT SECCO.
A divatos formafaktort egyre jobban szereti a mai 20-as és 30-as korosztály: kényelmes és könnyen magával viheti az ember, emellett szintén ugyanennek a korcsoportnak különösen fontosak a zöld technológiák is
– derül ki a cikkből.
A fenntartható fejlődés továbbra is fontos fókuszpont a környezettudatosságot hangsúlyozó forduló vállalatok számára. A Canpack örömmel dolgozik az olyan piacra lépő márkákkal, mint a FONT SECCO, hogy ezt a megközelítést szem előtt tartva tudják termékeiket a piacra juttatni – fejtette ki Stephen McAneny, a cég pénzügyi igazgatója.
A cél az, hogy a közbeszerzések szereplői között valós, intenzív párbeszéd és tudásmegosztás valósuljon meg.
Idén országszerte csaknem kétszáz helyszínen mintegy 2600 programmal várják a tudomány iránt érdeklődőket szeptember 29-én és 30-án, a Kutatók éjszakáján, az ország legjelentősebb tudományos fesztiválján - hangzott el az esemény hétfői budapesti sajtótájékoztatóján.