Bejöttek az árcsökkentő akciók, egy év alatt 76 százalékkal nőtt a világhálón keresztül jegyet vásárlók száma, és az automaták is 22 százalékkal népszerűbbek.
Lapunk is beszámolt róla, hogy az idei Nagypéntektől a MÁV immár 150 járatán vezetett be 20 százalékos online kedvezményt. Ez a jelentős árcsökkentés a csúcsidőn kívüli vonatokra érvényes, ám tavaly decembertől minden járatra érvényes kedvezmények indultak: a jegyautomatás vásárlást 5 százalékos, az online vásárlást pedig 10 százalékos csökkentés támogatja azóta.
Ez az árpolitika elképesztő számokat hozott a Világgazdaság cikke szerint. A jegykiadó automatákon 2018 első három hónapjában mintegy 1,5 millió vásárlást bonyolítottak le, ez 22 százalékkal haladja meg a 2017-es év hasonló adatait. Az online értékesítés még látványosabban lőtt ki: januártól márciusig 740 ezernél is több ilyen vásárlást regisztráltak, ez 76 százalékos növekedés éves alapon.
A papírspórolás szempontjából külön jó hír, hogy 660 ezer vásárlásnál e-vonatjegyet választott az utazóközönség, vagyis nem történt nyomtatás. Ez a szám az előző évinek több mint a duplája, a növekedés mértéke 120 százalékos.
Fontos állomás lesz az első beton öntése, amelyet három hónappal megelőz az úgynevezett szerelőbeton kivitelezése.
Fontos állomás lesz az első beton öntése, amelyet három hónappal megelőz az úgynevezett szerelőbeton kivitelezése.