A tervek szerint még idén elkezdődik a Zámoly utcai körforgalomtól a Fecskeparti útig a kerékpársávok építése. Onnantól pedig egészen a Kiskút útja végéig önálló nyomvonalon járda és kerékpárút épül az év második felében induló beruházás keretében.
Az útpálya forgalmi sávonként három-három méter széles marad, mellette az utca mindkét oldalán másfél-másfél méter széles kerékpársávokat építenek. Ehhez több helyen a jelenlegi nyílt csapadékvízelvezető árkokat a föld alá kell süllyeszteni. A kerékpársávok szélei szegélyezettek lesznek és víznyelők biztosítják majd az út szélén a csapadékvíz elfolyását.
A Zámoly utcában több helyen burkolt árok lesz, hogy elférjenek a kerékpársávok, és a házak előtti zöldterületet a legkevésbé érintse az útfejlesztés. A fenti keresztmetszeten látszik, hogyan alakítják majd ki a burkolt árkok fölött a kerékpársávokat mindkét oldalon.
Példaértékű ötéves pályára tekinthet vissza a PREbeton Zrt., amely pár fős cégként indulva mára havi 5000 köbméteres gyártással büszkélkedhet. A vállalat alapvetően a Market Csoport igényeinek kiszolgálására jött létre, ugyanakkor a folyamatos fejlődésnek köszönhetően itt az ideje, hogy a piac szélesebb körben is megismerje a termékeiben és a technológiájában rejlő lehetőségeket.