A hatékony járványügyi védekezés érdekében 2021. április 19-ig meghosszabbították a személyes ügyfélfogadás szüneteltetését a Polgármesteri Hivatalban, Székesfehérváron. Az Ügyfélszolgálat és az egyes szervezeti egységek továbbra is telefonon érhetőek el, a beadványokat elektronikus úton vagy papír alapon, a Városház téri épületek gyűjtődobozaiban fogadják.
A Polgármesteri Hivatalban 2021. április 19-ig biztosan szünetel a személyes ügyfélfogadási rend – erről döntött Székesfehérvár jegyzője.
A Hivatal szervezeti egységeinél az ügyintézés továbbra is telefonon történik szerdai napokon 8.00-12.00 óra és 13.00-18.00 óra között, valamint pénteki napokon 8.00-12.00 óra között. A Kossuth utca 4. szám alatti Ügyfélszolgálaton szintén telefonon lehet ügyeket intézni hétfői napokon 8.00-12.00 óra és 13.00-16.00 óra között, szerdai napokon 8.00-12.00 óra és 13.00-18.00 óra között, míg pénteki napokon 8.00-12.00 óra között. A kizárólag személyesen intézhető ügyekben, telefonon vagy elektronikus úton előre egyeztetett időpontban sor kerülhet az ügyfélfogadásra. A Polgármesteri Hivatal munkatársainak telefonszáma, elektronikus elérhetősége megtalálható az Önkormányzat honlapján.
A beadványok benyújtása elektronikus úton továbbra is korlátozás nélkül történik a https://epapir.gov.hu/ felületen keresztül. A papír alapú beadványok a Hivatal Városház tér 1. és Városház tér 2. szám alatti épületeinek bejáratai mellett, az épületen belül elérhető gyűjtődobozban hétfőn, kedden, szerdán, csütörtökön 8 órától 16 óráig, pénteken 8 órától 12 óráig elhelyezhetőek.